Fullt upp i helgen :)

Fredag: Jag blev 18 år :) de kändes verkligen haha :)
Blev att packa väskorna och åka till pappa för att lasta bilen och åka mot motala :)
Min lillasyster skulle på folkrace läger i motala och ta licensen :)
Lördag: Eve fick köra på en liten bana och öva innan hon skulle ut på den stora.
De gick inte så spec bra hon gasa för lite så bilen dog nästan hela tiden.
Men när hon körde på den stora banan då jävlar, jag tror ta mej fan att alla tappa hakan!
De gick rätt fort och alla bara "men bromsa då!" men hon tog kurvan jätte bra.
Hon har aldrig kört förut och de gick så jävla bra.
Dock så råka hon köra in i räcket i sista hitet och skada nacken.
Söndag: Dax för tävling.
Eve körde bara 3 hit sen hade hon för ont i nacken så de blev att åka till akuten och sitta där i 4 timmar.
De var så jävla tråkigt att vänta!
Men dom sa att de såg bra ut men hon skulle ta de lugnt och inte köra mer under dagen.
Tror vi träffa 3-4 killar från lägret som var på akuten, dom hade brutit handen allihop och vänster med haha.
( bilder kommer upp när jag fått tummen ur och orkar koppla ihop kameran med datorn ;) )



Kommentarer
MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Krya =/ jag kollar tv

2012-05-07 @ 14:25:10
URL: http://mooollys.blogg.se/
Isacs Mamma

härligta att höra... Krya på dig!

2012-05-07 @ 14:59:33
URL: http://isacsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0