Måndag så då blir det

Tjo :)
De är måndag idag så de blir att åka in till stan och vara hos mamma.
Det är teori ikväll så och de slutar inte förren kl 6 och tåget hem går 10 i 6 -.-
De går ett tåg vid 8 men då har kortet gått ut så då kostar de pengar och just nu snålar jag som f*n med pengarna så att sova hos mamma och åka hem i morgon när kortet funkar igen (Y)
Är man smart så är man haha ;)
Jag har också kommit ur mina mjukisbyxor som jag haft i flera dagar.
Minns inte när jag hade jeans senast men de var väl någon/några veckor sen.
Men jag klär mej efter mitt humör :P

Min cam som är så bra eller inte!
Ganska nya byxor ändå tror de är 2a gången jag använder dom :P


Kommentarer
hanna

sv; den har varit bara bra, själv då? :)

2012-03-19 @ 19:15:11
URL: http://hhannadror.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0