Never ever!

Var på min lillasysters skolavslutning idag.
Såg min gamla lärare som alltid tvingat mej att gå på lektion när jag inte orkat.
Han sa att jag skulle tacka honom längra fram i livet så satt och tänkte på de idag.
Jag kom fram till: Helvete heller att jag kommer tacka honom för att ha fått mej att må sämmre än jag redan gjort.
Jag mådde skit i skolan men ändå tvinga alla mej dit.
Min läkare sa att pappa skulle hälla vatten på mej så jag kom upp ur sängen.
Som tur har jag en sån bra pappa som förstår att man inte häller vatten på en deprimerad person.
Men de tog många år innan mina föräldrar eller någon alls över huvud taget verkligen förstod.
Så never ever bitch!, kommer aldrig tacka dej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0