Dålig start

Hejsan allihop!  :)
I natt vakna jag och var tvungen att äta annars hade jag spytt och de palla jag inte med.
Så satt i sängen och käka äpple och älsklingen sov så sött :)
Annars så börja dagen med att jag försov mej.
Men som tur vad kunde vi flytta fram mötet en timme.
Efter mötet så blev de gymmet, känns fruktansvärt gött :)
Har varit så seg i kroppen ett par dagar så känns skönt med lite ny energi efter gymmet :)
Har även varit hemma hos pappa lite men nu är jag hemma igen.
De blir väl bara att ta de lugnt nu tror jag :)


Kommentarer
Johanna

Sv: Vi hade askul! Även om vi bara var inne och kollade på band på lördagen :) Gött med gymmet! :D Lyckades pallra mig dit idag också :D Duktiga vi är! ;) Kram Johanna

2012-06-14 @ 21:58:04
URL: http://johannawesterberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0