Har ni...

Hejsan! :)
Igår var jag och mamma på ikea, passa på att köpa lite saker till huset när hon ändå skulle dit. :)

Ja nu är de onsdag och inte alls långt kvar till helgen.
Har köpt tidningen egoboost idag och jag måste bara säga att fy f*n vad bra den var :)
De är en tidning jag kommer börja följa!, har ni läst den?
Jag har även köpt hennes bok nu som jag tänkte läsa. :)

Men annars idag så hade jag tänkt pyssla med en sak.
Om jag gör den idag så lägger jag upp en bild på de i morgon så ni får se :)
Sen blir de nog att läsa solo. :)
Hade tänkt testa att göra gele naglar men får se vad de blir. :P


Kommentarer
Evy

gele naglar?? det lät konstigt hehe :)

2011-11-23 @ 23:58:45
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se
Sofie

Hejsan! Jag är tyvärr inte medlem på bloglovin. Ha en bra dag, kram. :)

2011-11-24 @ 13:18:51
URL: http://fialottalagomsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0