Det har varit fullt upp!

Har jobbat hela veckan så har inte haft tid till att blogga.
Måndags så var de jobb och sen hjälpte jag och bastan mamma och johan att hämta en bil.
Tisdags så var de jobb och efter de så tog jag det bara lugnt.
Onsdag börja med jobb som vanligt haha, sen blev de att åka och kolla på folkrace i falköping :)
Jag skulle ha kört egentligen men bilen är paj :(
Jag hade nog aldrig orkat köra heller.
Torsdag så var de jobb och sen åka hem till mej.
Skulle till götene och köpa en klänning men så hade jag glömt mitt presentkort i mariestad så de var ju bara att åka tillbaka till mariestad och sen till götene.
Vi var nog i götene 17.45 och de stängde kl 18.
Men vi han och allt blev jätte bra:P
Fredag så var jag ledig och jag och bastan skulle åka till en camping i hova och käka middag med hans mamma och dom.
Efter de så åkte vi till min mamma för att hämta hunden men vi stanna ett bra tag.
De blev mat och jordgubbar och de ville man ju inte missa ;)
Vi kom väl hem vid 12 på kvällen tror jag.
Blir att festa ikväll med :)


Kommentarer
elfina

va fint du fått till det här! jätte fina bilder i headern ♥

Svar: None
Emelie

2012-06-23 @ 13:19:40
URL: http://elfinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0