Vart är alla när man behöver dom?

Ja den frågan satt jag och fundera på igår.
De var verkligen ingen bra dag igår och hade ingen att prata med så den frågan tänkte jag på ett par ggr.
Jag har bestämt mej att jag ska ändra på mej, bli lite mer hälsosam.
Idag har jag börjat med att bestämma tider som jag ska äta på och sen har jag varit ute och gått i skogen med hunden.
Det känns redan bättre :)
Skulle egentligen gymmat idag men tar de innan jobbet i morgon i stället.
Känns lite sådär att åka 2 mil för att gymma när en inte har så mycket pengar.
Ska ju ändå jobba 4 dagar denna vecka så måste ju ha råd att komma till jobbet.


Kommentarer
Johanna

Vill du ha ett nytt iPhone4 skall som du själv designar?
Då är tävlingen på min blogg något för dig! Du hittar den här:
http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/02/8359498-tavling-i-samarbete-med-caseappse/#kommentarer

2012-08-07 @ 20:54:25
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0