Party igår :)

Hejsan allihop! :)
Blev inget bloggande för jag hade fullt upp.
Vi var på en veteran marknad i skövde på morgonen sen så åkte vi och handla lite mat till kvällen.
Sen åkte vi mot festen :)
De var skit kul förutom att vi skulle sova i husvagn och de var svin kallt!
Försökte värma mej mot bastan för under hans täcke var de jätte varmt :O
Men jag fick ligga och frysa så de blev att jag låg kvar under täcket tills kl 12.
Nu är vi hemma efter att ha hämtat doggan hemma hos min pappa och köpt lite mat på donken :)

Har inga roliga bilder så får bli en bild på dessa sjukt snygga skor som jag vill ha! :)


Kommentarer
tilda

Superfin blogg och älskar skorna! :D

2012-05-13 @ 20:07:05
URL: http://holesom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0