Fullt upp = dålig uppdatering

Har inte bloggat på några dagar igen men har haft fullt upp.
Har varit hemma hos pappa och hälsat på för att älsklingen bara fixat med rallyt så inte spec. kul att bara sitta hemma.
Lyckades även gå till gymmet i torsdags och fredags så de känns gött :)
Igår var de rally och de var första gången jag såg min älskling köra :P
På kvällen var de crusing men de blev inte så lyckat.
Vi åkte aldrig in bland alla andra som crusa vi kom inte så långt :(
De var bara massa problem med bilen och folk mådde skit :(
Aja de är ju crusing i lidköping nästa helg :)
Om jag inte åker och kollar på john lindbergs trio på olstorp vill säga ;)
Bilder kanske kommer upp lite senare vi får se ;)


Kommentarer
nina :)

F R Å G E S T U N D !

vore jätte kul om du ställde några frågor till mig på min frågestund, avslutar den på tisdag! kram :)

2012-05-27 @ 21:35:40
URL: http://ninauknow.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0