Måndag och jag lyckades :)

I morse så gick jag upp med älsklingen men efter en timme så kunde jag inte hålla mej vaken längre.
Och sen så skulle ju jag upp och göra mej i ordning men jag orka verkligen inte och i vanliga fall så skulle jag skitit i att gå upp men de gjorde jag inte utan jag kämpa mej upp (STOLT :D)
Vid 9 var jag hemma hos mamma och jag passa på att duscha för jag frös enormt mycket sen köre min bror mej till praktiken och jag har aldrig åkt med honom förut så de var ganska ovant haha.
Och på måndagar så vattnar vi blommor på praktiken och när de var klart så fick jag snitta blommor resten av dagen men de gick bra :)
Mötte även pappa på stan sen och vi drog och handla och sen kolla vi in second hand och jag fastna för några ägg koppar haha kommer bild på dom i nästa inlägg ;)
Sen åkte jag till umo och ska dit i morgon med, ska fixa p-piller och lite sånt eftersom jag gav upp skiten för ett tag sen men de är väl dax att börja igen nu.
Och nu i slutet av dagen så hamna jag i soffan framför tv och dator haha :)

Bilden blev som den blev när den inte blev som den skulle ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0