2år & 3månader

Hejsan! :)
Blev inte mycket bloggande igår för jag hade så j*vla ont i huvudet!
Sen skällde doggan och de gjorde inte saken mycket bättre...
Och på kvällen åkte älsklingen iväg och körde race room men hans team så jag var hemma hos älsklingens syster.
De blev en del bus med dom 2 små barnen haha.

Just nu sitter jag i soffan hemma och ska väl bara ta de lugnt.
Jag hade faktiskt tänkt att baka bröd :)
De har jag aldrig gjort själv förut bara i skolan någon gång så får se hur de går haha.

GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL HELGENS BLOGG !!! :D


Kommentarer
Erica Nylund - tjejen som lever livet med diagnosen ADHD

Fin blogg!

Allt bra?

2011-11-19 @ 14:13:54
URL: http://eriicanylund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0