Mycket att göra men ingen ork...

Hejsan!
Har inte hunnit/orkat blogga.
Kan bero på vädret för nu är de kallt och mörkt ute vilket gör mej lite deppig.
Längtar till sommaren!, då brukar allt flyta på i alla fall ;)
Igår kände jag mej helt drogad eller som om jag inte sovit på en 14 dar "/
Så jag somna redan vid 10.
Sen är jag nog lite deppig över att min kille inte har tid för mej.
Men jag visste ju att de kunde bli såhär redan när jag blev tillsammans med honom.
Han kör rally och han ska köra i januari så han måste fixa med bilen men de är bara de att de är så mycket att göra på den just nu och sen har de varit julafton i mellan.
Jag har knappt sätt honom på 2 veckor eller vad de är.
Känns som hela ens liv rasar bara för att han inte är här :(

- Men nu får jag lägga alla deppiga saker bakom mej!
Om ungefär 1 timme så ska jag åka och träna och jag säger bara SKÖNT!
De har jag längtat efter men hon jag tränar med har inte kunnat.
Ska bara duscha håret och äta innan jag drar.
Tur att man är hos pappa för hemma tar de mellan 1-2 timmar för att vattnet ska bli varmt (vi måste elda)


Kommentarer
Anna

Sv; Att träna med Zumba va något utöver de vanliga, de va roligt men de känns verkligen att man använder hela kroppen, träningsvärk i muskler jag inte trodde fanns :P

2011-12-27 @ 14:31:41
URL: http://apieceofsundsvall.blogspot.com
Lana Fredriksson ♥

Tja!

Fin blogg :)

Gör mig en tjänst och klicka på det länkade inlägget? Viktig fråga som jag behöver svar på!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0